Inici | Contacte | Ajuda | A A A | RSS RSS 2.0

3.8 Atenció ciutadana i capacitat resolutiva de l’Ajuntament

3.8 Atenció ciutadana i capacitat resolutiva de l’Ajuntament Govern obert | Atenció ciutadana i capacitat resolutiva de l’Ajuntament - 16/01/2013

El conjunt d’empreses municipals, ofereixen un ampli ventall d’espais i formats d’atenció que conformen una xarxa de serveis i punts d’interacció, que de forma concreta i especialitzada intenten donar resposta a les necessitats canviants que planteja la ciutadania, adaptant-se a nous requeriments i a un context permanentment canviant dins d’un marc competencial limitat i uns recursos cada vegada més finits.

3.8.1 Quines són les demandes ciutadanes? En relació a quins àmbits? (determinar els àmbits i canals d’entrada de les demandes que es volen analitzar)

3.8.1 Quines són les demandes ciutadanes? En relació a quins àmbits? (determinar els àmbits i canals d’entrada de les demandes que es volen analitzar) Govern obert | Atenció ciutadana i capacitat resolutiva de l’Ajuntament - 15/01/2013

Podem afirmar, que del conjunt de demandes observades, existeixen 4 grans tipologies - Major activitat econòmica per generar ocupació, - Millora de l’oferta educativa i formativa, - Millora de la qualitat i seguretat de la ciutat i, - Atenció a les situacions de vulnerabilitat i dependència)

3.8.2 Quants tràmits es poden fer via electrònica?

3.8.2 Quants tràmits es poden fer via electrònica? Govern obert | Atenció ciutadana i capacitat resolutiva de l’Ajuntament - 14/01/2013

En l’actualitat hi ha 18 tràmits que es poden fer telemàticament mitjançant la web municipal.

Veure més  - 2017  - 2016  - 2015  - 2014  - 2013  - 2012  - 2011  - 2010  - 2009 


Enllaç permanent: